« Los Hermanos | Main | Ad »
julho 29, 2005
Enfadonho
O formato desse blog me cansou. Esse é o motivo da pasmaceira. Pensarei em algo pra esse espaço. Em breve. Ou não.
Posted by Darcio at julho 29, 2005 06:08 PM
Trackback Pings
TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/236
Listed below are links to weblogs that reference Enfadonho:
» Valium. from Valium producer.
Valium side effects. Xanax valium. Buy valium c.o.d.. Valium overnight. Mexian valium. What does valium look like. Valium. [Read More]
Tracked on abril 6, 2009 12:59 AM
Comments
Você é que faz, você é que sabe. Mas os últimos links mostram que o Seresteros continua mandando muito bem...
Posted by: Marcus Pessoa at julho 29, 2005 08:13 PM