« corram, seresteros | Main | this is the end, my only friend, the end »

setembro 27, 2004

grafitti digital

Nego tem tempo: inventaram uma máquina de grafitar. Via CAT.

Posted by Darcio at setembro 27, 2004 08:20 PM

Comments

Post a comment




Remember Me?