« Mau gosto | Main | Chacoalha, neném »
abril 07, 2005
Símia semelhança
Pobres, pobres chimpanzés...
Posted by Darcio at abril 7, 2005 11:03 PM
Trackback Pings
TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/102
« Mau gosto | Main | Chacoalha, neném »
Pobres, pobres chimpanzés...
Posted by Darcio at abril 7, 2005 11:03 PM
TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/102