« Mau gosto | Main | Chacoalha, neném »

abril 07, 2005

Símia semelhança

Pobres, pobres chimpanzés...

Posted by Darcio at abril 7, 2005 11:03 PM

Trackback Pings

TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/102

Comments

Post a comment




Remember Me?