« Déreau de gnv | Main | Oh, no! »
novembro 08, 2004
Ragnarok
Aurora boreal no sul dos EUA? Pode ser o final dos tempos...huAHUAHUA. Via BoingBoing. Trilha sonora : QOTSA : Songs For The Deaf :The Sky Is Fallin'Posted by Darcio at novembro 8, 2004 10:37 PM