« El gordo | Main | Cada povo tem o que merece? »

abril 25, 2005

No words

Quadrinhos mudos. E tenho dito.

Posted by Darcio at abril 25, 2005 08:05 PM

Trackback Pings

TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/128

Comments

Post a comment




Remember Me?