« Ser ou não ser | Main | Design »

junho 25, 2005

Nerdcore

pac.jpg
Born to be nerd.
[via]

Posted by Darcio at junho 25, 2005 10:40 AM

Trackback Pings

TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/207

Comments

Bem loko!

Posted by: Neto Cury at junho 26, 2005 05:53 AM

Hmm...acho que vou adotar esse estilo de amplificador da Barbye aí hein Darciauumm!

Posted by: Gustavo at junho 26, 2005 10:19 PM

Post a comment




Remember Me?