« Mudernidades | Main | PC do B »

agosto 03, 2005

Mau

Motoqueiro da távola redonda. Via BoingBoing

Posted by Darcio at agosto 3, 2005 10:21 PM

Trackback Pings

TrackBack URL for this entry:
http://www.seresteros.com/cgi-bin/mt-tb.cgi/248

Comments

Post a comment




Remember Me?